Mainos
Mainos
Dungeon Crawl Theater
Luokitus:
8,9
(491 ääniä)
Kehittäjä:
bongobango22
Julkaistu:
kesäkuu 2022
Teknologia:
HTML5 (Unity WebGL)
Alusta:
Browser (desktop-only)
Dungeon Crawl Theater on roguelike-pelien korttienrakentaja, jossa taistelet sielusi puolesta. Taistele riivattuja miniatyyrejä vastaan, laadi uusia kortteja vahvistaaksesi pakkaasi ja käytä muiden kadonneita sieluja parantaaksesi mahdollisuuksiasi. Sallitko kirouksen vaatia vielä yhden seikkailijan?
Pelisäännöt:
Klikkaa kortteja tai noppaa ja sen jälkeen sankareitasi antaaksesi heille tarvitsemansa kyvyt ja energian!
Selvempi erittely:
- Ennen jokaista kierrosta heität noppaa automaattisesti ja nostat kortteja, kunnes kätesi on täynnä.
- Kierros ei ala, ennen kuin olet klikannut "Taistele" -painiketta, joten ota aikaa ja suunnittele huolellisesti, miten seuraava kierros tulisi pelattavaksi.
- Määrää kortit sankareillesi klikkaamalla korttia ja sen jälkeen sankaria, jolla haluat kyseisen kortin käytettäväksi. Kuitenkin luokan kortteja voi käyttää vain luokan omaava sankari!
- Sininen salaman merkki edustaa sankarin tarvitsemaa toimintapistevaatimusta, ja nopanheitot edustavat käytössä olevaa energiaasi.
- Jokaisella sankarilla on erilainen perusvaatimus toimintapisteille, ja kortin hinta lisätään siihen.
- Klikkaa nopasta, jota haluat käyttää, ja sen jälkeen sankarista, jolle haluat sen käyttää, ladataksesi heidän energiaansa.
- Kun olet klikannut "Taistele" -painiketta, taistelu alkaa ja kuka tahansa sankari, jolla on kortti määrätty ja riittävästi energiaa (toimintapisteet = 0), tekee liikkeensä.
- Yksittäisiä kohteita vahingoittavat liikkeet valitsevat kohteen satunnaisesti.
- Kriittinen osuma tekee 1,5 kertaa enemmän vahinkoa (pyöristettynä alaspäin).
(Lisätietoja tilaehdoista löydät tilaehdot-osiosta)
- Kun jokainen hahmo on suorittanut vuoronsa, seuraava kierros alkaa ja tämä prosessi toistuu, kunnes taistelu päättyy.
- Kun taistelu on voitettu, kaikki tilaehdot ja haitat poistetaan ja kuolleet sankarit palautetaan eloon 1 jäljellä olevalla HP-arvolla.
Tilaehdot:
Vahinkoa ajan kuluessa -tilat:
Nämä tilat säilyvät, kunnes ne parannetaan tai taistelu päättyy.
- Myrkky / Palovamma / Verenvuoto - tekevät vahinkoa vastaavassa arvossa hahmon vuoron jälkeen (vaikka hahmo ei olisi pystynyt liikkumaan).
Ajastetut tilat:
Nämä tilat vähenevät yhdellä jokaisen kierroksen alussa ja häviävät, kun niiden arvo saavuttaa 0, ne parannetaan tai taistelu päättyy.
- Kohde (provokaatio) - kaikki yksittäiset hyökkäykset kohdistuvat tähän tilan omaavaan hahmoon.
- Lamaannus - 25% mahdollisuus, että hahmo ei voi toimia ja jättää vuoronsa väliin.
- Pökerryttäminen - hahmo ei voi toimia ja jättää vuoronsa väliin.
Mainos
Mainos